استخدام کارشناس پشتیبانی و استقرار

شرکت پرشیا شبکه جهت گسترش بخش پشتیبانی خود در نظر دارد نسبت به افزایش کارشناسان خود و به کارگیری کارشناسان پشتیبانی جوان، کوشا و با پشتکار اقدام نماید.
 

فهرست زیر بخش عمده ای از وظایف کاری کارشناس پشتیبانی و استقرار در پرشیا شبکه می باشد: 
 

  • پاسخگویی تماس های پشتیبانی که در مورد سیستم های پیاده سازی شده توسط پرشیا شبکه سوال یا درخواست دارند، 
  • رفع مشکلات کاربران از طریق تلفن و ایمیل و سامانه تیکتینگ شرکت، 
  • شبیه سازی خطاهای گزارش شده در سیستم ها، 
  • تشخیص موارد خطا و ثبت آنها و ارجاع به برنامه نویس یا مدیر پروژه مربوط، 
  • برقراری تماس با مشتری جهت اعلام تصحیح خطا، 
  • هماهنگی با مشتری برای انتقال آخرین نسخه به سرور مشتری، 
  • مرتب‌سازی فایل‌های اطلاعاتی از نوع Excel، 
  • ورود اطلاعات از فایل Excel یا دیگر منابع اطلاعاتی در نرم‌افزار‌های شرکت، 
  • تصحیح اطلاعات درون نرم‌افزار‌ها و 
  • تهیه بکاپ های دوره ای مورد نیاز و انتقال آنها از نرم افزارهای شرکت.

 

مهارت‌های مورد نیاز:
 

  • پاسخگویی به تلفن، 
  • کاربری نرم افزارهای مدیریت اطلاعات، 
  • توانایی کار با بانک اطلاعاتی MS SQL Server در حد اجرای Query و تهیه و بازخوانی فایلهای پشتیبان، 
  • آشنایی با کاربری نرم افزار Microsoft Word، 
  • آشنایی با کاربری نرم افزار Microsoft Excel، 
  • آشنایی با کاربری نرم افزار Outlook و
  • آشنایی با مرورگرهای مختلف. 

محدوده حقوق ثابت: حقوق مورد تایید وزارت کار + بیمه تامین اجتماعی از بدو شروع همکاری

ساعات کار: شنبه تا چهارشنبه، هشت و نیم صبح تا پنج و نیم بعداز ظهر
 

با توجه به وضعیت ویروس کوید 19 پس از دوره آزمایشی و آموزش فعالیت ها، امکان دورکاری برای همکاران محترم فراهم خواهد بود.

 

برای ارسال رزومه از طریق سایت جابینجا از لینک زیر استفاده فرمایید: