با توجه به حساسیت بسیار بالای خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش در شرکت‌های نرم‌افزاری و فناوری اطلاعات، شرکت پرشیا شبکه نیز خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش را از مهم‌ترین فرایندهای خود تلقی کرده و منافع مشتری را منافع خود می‌داند. در نتیجه با ارائه خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش مداوم و با کیفیت سعی در حفظ منافع طرفین می‌نماید.

پرشیا شبکه بر اساس شرایط توافق شده نسبت به ارائه خدمات به مشتریان و رفع مشکل آنها اقدام می‌نماید. شرکت در زمان‌های اداری و از طریق تلفن، فاکس، ایمیل و سامانه پشتیبانی در دسترس است. درک مشتری و تحلیل مشکل وی و تلاش جهت رفع آن، آموزش، رفع مشکلات کاربری و نصب نسخه جدید از جمله کارهایی است که در فرایند پشتیبانی در نظر گرفته می‌شوند.

 ​پشتیبانی فنی توسط پرشیا شبکه

لطفا برای ثبت درخواست پشتیبانی محصولات پرشیا شبکه به یکی از شیوه های زیر اقدام فرمایید:

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

فروش پایان یک معامله نیست آغاز یک تعهد است. این جمله‌ای است که بسیاری از شرکت‌ها در توصیف کیفیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش خود عنوان می‌کنند. اما واقعیت این است که در یک شرکت نرم‌افزاری و خدمات IT این جمله نه تنها عین واقعیت است بلکه حتی می‌توان گفت واقعیت چیزی فراتر از آن هم هست. عمده فرایند تولید و فروش نرم‌افزار پس از فروش اتفاق می‌افتد. یعنی کار تازه وقتی شروع می‌شود که نرم‌افزار تولید شده به مشتری تحویل می‌گردد. در اینجاست که فقط یک پشتیبانی خوب و بدون نقص می‌تواند منجر به استفاده صحیح و موثر از آن نرم‌افزار شود. نرم‌افزار بدون پشتیبانی مناسب هیچ سودی نخواهد داشت.