​پشتیبانی فنی توسط پرشیا شبکه

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

لطفا برای ثبت درخواست پشتیبانی محصولات پرشیا شبکه به یکی از شیوه های زیر اقدام فرمایید:

پشتیبانی برخط با استفاده از اسکای روم (تب جدید)

با توجه به حساسیت بسیار بالای خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش در شرکت‌های نرم‌افزاری و فناوری اطلاعات، شرکت پرشیا شبکه نیز خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش را از مهم‌ترین فرایندهای خود تلقی کرده و منافع مشتری را منافع خود می‌داند. در نتیجه با ارائه خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش مداوم و با کیفیت سعی در حفظ منافع طرفین می‌نماید.

پرشیا شبکه بر اساس شرایط توافق شده نسبت به ارائه خدمات به مشتریان و رفع مشکل آنها اقدام می‌نماید. شرکت در زمان‌های اداری و از طریق تلفن، فاکس، ایمیل و سامانه پشتیبانی در دسترس است. درک مشتری و تحلیل مشکل وی و تلاش جهت رفع آن، آموزش، رفع مشکلات کاربری و نصب نسخه جدید از جمله کارهایی است که در فرایند پشتیبانی در نظر گرفته می‌شوند.

فروش پایان یک معامله نیست آغاز یک تعهد است. این جمله‌ای است که بسیاری از شرکت‌ها در توصیف کیفیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش خود عنوان می‌کنند. اما واقعیت این است که در یک شرکت نرم‌افزاری و خدمات IT این جمله نه تنها عین واقعیت است بلکه حتی می‌توان گفت واقعیت چیزی فراتر از آن هم هست. عمده فرایند تولید و فروش نرم‌افزار پس از فروش اتفاق می‌افتد. یعنی کار تازه وقتی شروع می‌شود که نرم‌افزار تولید شده به مشتری تحویل می‌گردد. در اینجاست که فقط یک پشتیبانی خوب و بدون نقص می‌تواند منجر به استفاده صحیح و موثر از آن نرم‌افزار شود. نرم‌افزار بدون پشتیبانی مناسب هیچ سودی نخواهد داشت.